CreativeHarder zajmie się social media marketingiem dla PKP Intercity

Agencja CreativeHarder wygrała przetarg PKP Intercity na świadczenie usług social media marketingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencja pokonała w nim pięć konkurencyjnych agencji, m.in. Publicis i Sigmę Bis (agencję mediową utworzoną przez PKN Orlen i Grupę PZU).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg PKP Intercity dotyczył kompleksowej obsługi w zakresie strategicznej obsługi działań PKP Intercity w social mediach, w szczególności w takich serwisach, jak Facebook, Instagram, Twitter, Youtube oraz Linkedin.

Oferty w nim złożyło 6 firm: Publicis, Skivak, Ideo Force, Tears of Joy, Sigma Bis (agencja mediowa Orlenu i PZU) oraz CreativeHarder. Oferta tej ostatniej agencji została najwyżej oceniona, a firma została wybrana przez spółkę do współpracy.

CreativeHarder będzie pracować dla PKP Intercity rok.

O wyborze zwycięzcy decydowały: cena (30 proc.) i kryterium jakościowe - ocena propozycji rozwiązań wskazanych zadań (70 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu