„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” - pyta w reklamach Pracuj.pl (wideo)

Serwis Pracuj.pl rozpoczął kampanię reklamową, w której zachęca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżek i porównywania pensji. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały i realizują firmy K2, Prime Time, Havas PR Warsaw i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi Polakom, że na rynku są dostępne narzędzia, które ułatwiają rozmowę z przełożonym o wynagrodzeniu. Nie musimy zgadywać, ile powinniśmy zarabiać, możemy wejść na Pracuj.pl, wypełnić ankietę i sprawdzić, czy nasza pensja jest adekwatna do naszego doświadczenia i zakresu obowiązków. Z taką wiedzą rozmowa o podwyżce może wyglądać zupełnie inaczej niż w spocie - opisuje przekaz akcji Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl.

To kolejna kampania serwisu podejmująca drażliwy temat związany z zatrudnieniem - w zeszłorocznej witryna „gratulowała odważnym”, którzy zmieniają pracę (zobacz szczegóły).

 

Kampania jest prowadzona od 1 października. Obejmuje reklamy w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w największych stacjach i kałanach tematycznych) oraz internecie (display, mailingi, działania SEM, spoty w serwisach VoD). Uzupełniają to działania public relations (m.in. raport z badania TNS dotyczącego postaw Polaków wobec rozmów o podwyżce) oraz w social media (m.in. współpraca z Kubą Jankowskim, współautorem Maturatobzdura.tv).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja K2, a spot - wyreżyserowany przez Łukasza Jaworskiego - wyprodukował dom produkcyjny Prime Time. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Havas PR Warsaw.

W lipcu br. Pracuj.pl odwiedziło 1,79 mln internautów (real users), którzy wykonali 54,3 mln odsłon, a każdy spędził w serwisie średnio 26:24 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online