„#DajCałusa” - piosenka Margaret oraz butelki z imionami i zdjęciami reklamują Coca-Colę (wideo)

W nowej reklamie Coca-Coli z okazji 100-lecia butelki tego napoju pokazywana jest historyjka pierwszej miłości, a w tle słychać piosenkę śpiewaną przez Margaret. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Next, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„#DajCałusa” - piosenka Margaret oraz butelki z imionami i zdjęciami reklamują Coca-Colę (wideo)

Nowa reklama Coca-Coli pokazuje, jak etykiety butelek i puszek tego napoju z popularnymi imionami, ksywkami i zdrobniałymi określeniami oraz hasłem zachęcającym do całowania ułatwiają różnym osobom poznawanie się i miłe spędzanie razem czasu. W tle słychać przeróbkę piosenki, która w spotach Coca-Coli pojawiła się już w 1987 roku, wykonywaną przez Margaret.

Jest to druga odsłona kampanii pod hasłem „Pocałuj radość” prowadzonej od kwietnia z okazji 100-lecia powstania charakterystycznej butelki Coca-Coli. Polskimi ambasadorami akcji oprócz Margaret są m.in. Robert Lewandowski i Robert Korzeniowski (więcej na ten temat).

Pierwszy raz imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli pojawiły się latem 2013 r. Firma podkreśla, że teraz umieszczono więcej różnych określeń.

Ponadto na stronie Kisshappiness.com/pl/pl/kiss można zaprojektować butelkę Coca-Coli z własnym zdjęciem pokazującym pocałunek, a potem podzielić się jej cyfrową wersją na portalach społecznościowych oraz kupić fizyczną butelkę.

Obecny etap akcji reklamowej obejmuje od połowy czerwca telewizję (największe kanały), internet (m.in. serwisy VoD, portale społczenościowe Facebook, Instagram, Twitter i Snapchat), kina oraz outdoor (citylighty, billboardy, siatki wielkoformatowe).

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Worldgroup, przygotowaniem materiałów wizualnych - agencja Fortis, za działania w internecie odpowiada agencja Next, za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą