Dłoń Heyah reklamuje "śmiesznie niskie ceny" (wideo)

Pod hasłem "Śmiesznie niskie ceny" ruszyła kampania reklamowa nowejoferty Heyah. Akcja, w której główną rolę odgrywa logo tej sieci,promuje wprowadzane w niej niskie stawki za połączenia i SMS-y.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej Heyahwystępuje czerwona dłoń ze znaku graficznego tej sieci. Logotypmający ludzką postać wybucha śmiechem, a lektor przedstawia"śmiesznie niskie ceny" wprowadzane przez operatora. W ramachpromocji po 50-złotowym doładowaniu konta minuta połączenia dowszystkich sieci oprócz Play kosztuje 25 gr, a SMS-y sądarmowe.

Akcja od 16 marca jest prowadzona w telewizji (kanałyogólnopolskie i tematyczne), internecie i punktach sprzedaży.Kreację kampanii przygotował zespół marketingu Heyah we współpracyz agencjami G7 i Engine, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online