Duże wzrosty w reklamie radiowej. Eska Rock dwa razy więcej

Polskie stacje radiowe w maju br. cennikowo zarobiły z reklam 21,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty tych przychodów zanotowały Eska Rock, TOK FM i Jedynka.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wszystkie czołowe stacje radiowe cennikowo zarobiły na reklamach więcej niż przed rokiem. Zdecydowanie największy wzrost tych wpływów - 94,6 proc. - osiągnęło Eska Rock (Grupa Radiowa Time). TOK FM (Agora) zarobiło więcej o 49,2 proc., Jedynka (Polskie Radio) - o 38,1 proc., a Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) - 30,5 proc.

Mniej więcej takie wzrosty jak średnia dla wszystkich stacji osiągnęły liderujące w segmencie RMF FM (Grupa RMF), Radio ZET (Eurozet) i Trójka (Polskie Radio) - odpowiednio 22,4, 22 i 22,5 proc. Eska Poznań zarobiła z reklam więcej o 15,4 proc., Eska Warszawa - o 9,8 proc., a Eska Wrocław (wszystkie rozgłośnie należą do Grupy Radiowej Time) - o 3,9 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"