Dziennik podwyższa ceny reklam

Zmiany w cenniku reklam Dziennika.Wspólna oferta Dziennika i Faktu (oba Axel Springer Polska).

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Wzrastają niektóre ceny powierzchni reklamowych w Dzienniku: mniejszych formatów średnio o 9% oraz ceny pełnej kolumny średnio o 5%.

Jednocześnie przygotowano dla reklamodawców nową ofertę: wspólną cenę za powierzchnię reklamową zakupioną tego samego dnia w Fakcie oraz w Dzienniku w ramach jednej kampanii (cała strona lub junior page). W ramach pakietu całostronicowa reklama w poniedziałek kosztuje 120 tys. zł netto. Kupowana oddzielnie kosztuje w Dzienniku 58 tys. zł netto, a w Fakcie 90 tys. zł netto. Pakiet Faktu i Dziennika jest dostępny w ofercie od 10 kwietnia.

Wzrost cen w Dzienniku wydawca uzasadnia jego ustabilizowaną sytuacją na rynku oraz dobrymi wynikami sprzedaży.

Dziennik odnotował w lutym 2007 roku wynik średniej sprzedaży na poziomie 222 799 egzemplarzy (ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, luty 2007r.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą