„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów

Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 1,56 mln widzów, o 1,35 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,01 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów
Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany był w TVP1 w soboty o godz. 20.30, w okresie od 1 września do 1 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,56 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 10,68 proc. w grupie 4+, 5,10 proc. w 16-49 i 7,12 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/drogi-wolnosci-nowy-serial-mial-1-94-mln-osob-tvp1-wiceliderem,7171195137730689a ##

Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek serialu.

grafika

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” w niedziele o godz. 20.15 oglądało o 1,35 mln widzów więcej. Serial śledziło wówczas średnio 2,91 mln osób, a udział TVP1 wynosił 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/blondynka-7-od-2-grudnia-w-tvp1-opis-recenzja-opinie,7171198811977345a ##

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był TVN, emitujący wówczas gł. „Mam talent!”, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 17,14 proc. Druga była TVP2 („The Voice of Poland”; 12,37 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadł Polsat (gł. filmy fabularne; 7,54 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.

grafika

Wpływy reklamowe z 13 odcinków trzeciej edycji serialu wyniosły 5,01 mln zł, podczas gdy druga odsłona przyniosła z reklam 7,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-korona-krolow-tvp1-spadek-ogladalnosci-2-sezon,7171192379713665a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"