PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowy sezon Ekstraklasy rozpocznie się 17 lipca, a zakończy 21 maja 2016
AC z marką STAG sponsorem Jagiellonii Białystok
T-Mobile jako partner technologiczny Ekstraklasy. Zajmie się statystykami
Nadawcy za prawa do Ekstraklasy zapłacą co najmniej 600 mln zł
Ekstraklasa przez cztery kolejne sezony w Canal+
Frekwencja na stadionach Ekstraklasy wzrosła o trzy czwarte. W sezonie 2014/2015 rozgrywki oglądało 2,5 mln osób
Lepsza sytuacja finansowa klubów polskiej Ekstraklasy. Całkowite przychody wyniosły 0,5 miliarda złotych
Lepsza sytuacja finansowa klubów polskiej Ekstraklasy. Całkowite przychody wyniosły 0,5 miliarda złotych
Ekstraklasa będzie grać piłkami Adidas conext15
Nowy sponsor Ekstraklasy nieprędko i nie tak hojny jak T-Mobile (opinie)
„Nowym sponsorem Ekstraklasy spółka skarbu państwa lub bank, 15 mln zł oddaje wartość marketingową”
„Nowym sponsorem Ekstraklasy spółka skarbu państwa lub bank, 15 mln zł oddaje wartość marketingową”
T-Mobile Polska nie przedłuża umowy - Ekstraklasa szuka nowego sponsora tytularnego
Lech Poznań o reklamowych podziękowaniach dla warszawskich kibiców: szczere, a nie uszczypliwe
Ekstraklasa pozostaje w Canal+. Część meczów też w Eurosporcie
Mecz Lech Poznań - Legia Warszawa hitem Ekstraklasy 2014/2015. Średnio 122 tys. widzów
Ekstraklasa.tv, Futbolowo.pl i 90minut.pl na czele serwisów piłkarskich, najmocniej przyciągają Realmadryt.pl i Weszlo.com (TOP15)
Ekstraklasa czeka na końcowe oferty w przetargu na transmisję meczów