Zwiększenie źródeł ruchu na stronach Porównywarki i wzbogacenie publikacji na Gazeta.pl to tylko niektóre z efektów strategicznej kooperacji.
- Okazje.info w pełni spełniają oczekiwania, które mamy w zakresie dostarczenia naszym użytkownikom wartościowej informacji o produktach dobranych kontekstowo do przeglądanych treści, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu współpracy - mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory.
- Rozszerzenie obszaru wspólnych działań na nowe serwisy - między innymi Sport.pl, Kobieta.gazeta.pl, Plotek.pl czy Technologie.gazeta.pl - to kolejny, ale nie ostatni etap w wymianie doświadczenia pomiędzy naszymi firmami. W niedalekiej przyszłości nie wykluczamy podjęcia nowych, wspólnych inicjatyw w obrębie branży e-commerce, choć nie tylko – dodaje Marcin Ryske, Brand Manager Okazje.info.

Satysfakcjonująca dla obu stron kooperacja znajduje odzwierciedlenie również na innych płaszczyznach. Znaczącym krokiem w zacieśnianiu partnerstwa jest przejęcie przez Grupę Okazje.info zarządzania domeną Kolumber.pl, skupiającą wielbicieli podróży oraz Znam.to, gdzie Internauci recenzują zakupione produkty. Za komunikację z użytkownikami, a także dbanie o dalszy rozwój serwisów odpowiada od tej pory Porównywarka.











