Getin Bank ponownie wśród liderów jakości obsługi

Getin Bank został uznany za jeden z najlepszych banków na rynku pod względem jakości obsługi. Bank zajął drugie miejsce w pierwszej edycji rankingu Instytucja Roku 2017, organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. W celu wybrania liderów, eksperci portalu odwiedzili aż 252 różne placówki, punkty obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Wyniki badania ekspertów MojeBankowanie.pl to kolejne obok rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i Złotego Bankiera, potwierdzenie wysokiej jakości obsługi Getin Banku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przedstawiciele portalu wizytując placówki oceniali: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Jak podkreślają twórcy tej metodologii, zespół ekspertów prowadzi badania według prostego scenariusza, gdzie rozmowa jest autentyczna i naturalna, a ekspert, podobnie jak to czynią Klienci, zadaje pytania i wchodzi w interakcję z Doradcą.

Kluczem do właściwego zaprojektowania doświadczeń Klientów i tym samym zapewnienia stałej, wysokiej jakości obsługi jest zaangażowanie w ten proces całej organizacji. Tylko wtedy będziemy w stanie zapewnić kompleksową z punktu widzenia Klienta, ofertę i obsługę.  Chcemy, żeby Klienci byli zadowoleni z naszej pracy, bo to oni na co dzień są ambasadorami Getin Banku - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Na początku ubiegłego roku Bank rozpoczął wdrażanie nowych, wyższych standardów dotyczących obsługi Klientów. Pracownicy regularnie uczestniczą w szkoleniach, umożliwiających stałe  podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Wprowadzone zmiany są na bieżąco monitorowane, a procedury doskonalone, tak, aby satysfakcja Klientów była jeszcze większa. Getin Noble Bank jest regularnie wyróżniany przez ekspertów branżowych i przedstawicieli mediów. Zajmuje wysokie miejsca w rankingach i zestawieniach oceniających jakość obsługi na polskim rynku bankowym. We wrześniu ub.r. Bank zajął I miejsce w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, zwyciężając w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W kwietniu br. Getin Noble Bank otrzymał statuetkę „Złotego Bankiera”, zajmując III miejsce w głównej kategorii konkursu „Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem”.

Eksperci portalu MojeBankowanie.pl oceniają jakość obsługi klienta w bankach, telekomach i firmach ubezpieczeniowych już od trzech lat. W tym roku odbędą się łącznie cztery edycje tego badania i na ich podstawie na koniec roku zostanie wybrany ostateczny zwycięzca rankingu Instytucja roku 2017.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"