Google Ads łączy inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej

Jeszcze w tym miesiącu Google Ads zacznie łączyć standardowe kampanie displayowe i inteligentne kampanie displayowe w jedną opcję. To ma pozwolić marketerom wybrać poziom automatyzacji, jeśli chodzi o stawki, kreacje i odbiorców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Google Ads łączy inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej

Nowa opcja Google Ads ma zapewnić również elastyczność zmiany opcji automatyzacji w dowolnym momencie bez tworzenia nowej kampanii.

Google Ads wprowadza także zoptymalizowane kierowanie w kampaniach w sieci reklamowej. Celem jest odtworzenie automatycznego kierowania na odbiorców, które wcześniej było dostępne tylko w kampaniach inteligentnych w sieci reklamowej. Ten pomysł ma ułatwić dotarcie do nowych i odpowiednich odbiorców w celu zwiększenia liczby wyświetleń, kliknięć lub konwersji.

Reklamodawcy z zaawansowanymi umiejętnościami mogą dodać opcje ręcznego znajdowania odbiorców ze standardowych kampanii w sieci reklamowej, aby uzyskać większą kontrolę. Mogą również używać odbiorców w połączeniu ze zoptymalizowanym kierowaniem.

„Doświadczenie tworzenia kampanii  w Google Ads daje teraz wskazówki krok po kroku dla każdej części kampanii. Zamiast przewijać różne sekcje kampanii, możesz od razu przejść do sekcji za pomocą lewego menu nawigacyjnego" - informuje Google.

Aktywne kampanie inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej będą nadal działać. Marketerzy mogą je edytować w razie potrzeby. Funkcje automatycznego kierowania są teraz dostępne jako zoptymalizowane kierowanie.

Gdy reklamodawcy dotrą do sekcji „Kierowanie” podczas tworzenia kampanii, zobaczą, że kampania korzysta z kierowania zoptymalizowanego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele