Groupon Polska będzie wysyłał spersonalizowane newslettery

Groupon Polska przygotowuje się do wprowadzenia spersonalizowanych newsletterów z ofertami wysyłanych codziennie użytkownikom. Serwis zamierza też bardziej pomagać użytkownikom, którzy z różnych powodów mają problem z realizacją zakupionych usług.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spersonalizowane newslettery polskiego Groupona będą redagowane na podstawie informacji o użytkownikach: ich danych demograficznych (głównie płci i wieku) oraz historii dotychczasowych zakupów w serwisie, a także analizie najczęściej przeglądanych w nim ofert. Nowe newslettery, określane mianem Smart Deals, zaczną być wysyłane przed końcem br.

Przedstawiciele Groupon Polska uzasadniają, że ich baza mailingowa liczy już ponad 8 mln odbiorców, którzy często narzekają, że dostają w newsletterze propozycje niedopasowane do ich preferencji. W nowych newsletterach lepiej mają być eksponowane oferty, które do tej pory były mniej widoczne, a część będzie mieć dłuższy okres dostępności.

„Smart Deals rozprawią się z tą bolączką i sprawią, że klienci znowu z chęcią będą otwierać wiadomości z ofertami” - przekonują przedstawiciele serwisu.

Jednocześnie Groupon Polska deklaruje większe wsparcie dla użytkowników mających kłopoty ze zrealizowaniem usługi wykupionej w serwisie - zwłaszcza gdy oferująca ją firma zawiesza działalność, działa w sposób nielegalny, nie dysponuje wolnymi terminami, kończy współpracę z Grouponem albo stwierdza przeciwwskazania prawne lub medyczne wobec tego, żeby konkretna osoba skorzystała z danej usługi.

Już w połowie września serwis wydłużył okres składania reklamacji nawet do 2 miesięcy po zakończeniu ważności kuponu. Ponadto wprowadzono samoobsługowy formularz zwrotu, dostępny dla każdego klienta, który w ciągu 10 dni od zakupu rezygnuje z niego i decyduje się na zwrot środków na konto premiowe Groupon do wykorzystania na dalsze zakupy.

- Nowa jest także globalna polityka traktowania reklamacji klientów dokonujących po raz pierwszy zakupu na Grouponie, ponieważ zauważyliśmy, że pewna grupa klientów np. zapomina o złożeniu zamówień czy niepoprawnie wypełnia formularze dostawy - dodaje Artur Bednarz, PR manager Groupon Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"