PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Bartłomiej Sibiga przejął kontrolny pakiet udziałów DDOB. „Planujemy wzrost wpływów o ok. 20 proc.”
Bartłomiej Sibiga przejął kontrolny pakiet udziałów DDOB. „Planujemy wzrost wpływów o ok. 20 proc.”
Agencja DDOB podwoiła przychody i osiągnęła zysk netto, rozwija platformę dla influencerów
Agencja DDOB podwoiła przychody i osiągnęła zysk netto, rozwija platformę dla influencerów
Gameset dołącza do LTTM, Piotr Bombol dyrektorem zarządzającym
Gameset dołącza do LTTM, Piotr Bombol dyrektorem zarządzającym
Na koszulkach od Jessiki Mercedes metki taniej zagranicznej marki. "Dość pokrętne tłumaczenia"
Na koszulkach od Jessiki Mercedes metki taniej zagranicznej marki. "Dość pokrętne tłumaczenia"
Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami
Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami
Krzysztof Gonciarz reklamuje Samsunga Galaxy S20
Krzysztof Gonciarz reklamuje Samsunga Galaxy S20
Clue PR tworzy dział influencer marketingu, na czele Dominika Wellenger
Clue PR tworzy dział influencer marketingu, na czele Dominika Wellenger
Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital
Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital
Krzysztof Gonciarz promuje soczewki Acuvue
Krzysztof Gonciarz promuje soczewki Acuvue
Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują sklepy Sizeer
Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują sklepy Sizeer
Michael Bloomberg angażuje do swojej kampanii mikroinfluencerów
Wojewódzki i Stachurski tworzą agencję influencer marketingu. „Celebryci dziś nie sprzedają, nie budują wcale pozytywnego wizerunku marek” (opinie)
Wojewódzki i Stachurski tworzą agencję influencer marketingu. „Celebryci dziś nie sprzedają, nie budują wcale pozytywnego wizerunku marek” (opinie)
Kuba Wojewódzki i Konrad Stachurski otwierają agencję influencer marketingu
Kuba Wojewódzki i Konrad Stachurski otwierają agencję influencer marketingu
Krzysztof Gonciarz wydał książkę z RIGCZem - "Rozum i godność człowieka"
Kamil Bolek: profesjonalny influencer marketing - jak mierzyć efektywność
Kamil Bolek: profesjonalny influencer marketing - jak mierzyć efektywność
W sieci działa wirtualna influencerka Sara Kosmos