PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej
Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej
Influencerzy gwałtownie zaczęli oznaczać reklamy w social mediach
Barbora.pl rusza w Polsce z kampanią budującą świadomość marki
Nowe osoby w platformie Bdigital
Nowe osoby w platformie Bdigital
Grupa Robocza IAB prezentuje przewodnik po influencer marketingu
Scam na celowniku UOKiK
Scam na celowniku UOKiK
Warszawa wydała 20 tys. złotych na reklamę publicznej komunikacji. W tym na kontrowersyjny post Grażyny Wolszczak
Warszawa wydała 20 tys. złotych na reklamę publicznej komunikacji. W tym na kontrowersyjny post Grażyny Wolszczak
Promowanie scamu w influencer marketingu. „W tej branży ludzie wolą zarabiać hajs niż zachować godność”
Influencerzy już boją się kar UOKIK. Friz na pierwszy ogień?
Influencerzy już boją się kar UOKIK. Friz na pierwszy ogień?
UOKiK zrobi porządek z nieoznaczonymi reklamami w social mediach
UOKiK przeanalizuje wpisy reklamowe influencerów, przypomina o zakazie kryptoreklamy
UOKiK przeanalizuje wpisy reklamowe influencerów, przypomina o zakazie kryptoreklamy
Firma influencer marketingowa Stars.Space chce sprzedać akcje za 1 mln euro, wprowadza kosmetyki Stars from the Stars
Agencja Roberta Lewandowskiego ze skokowym wzrostem wyników: 8,9 mln zł wpływów i 1 mln zł zysku
Influencerki przestraszyły się słów Sylwestra Wardęgi. Teraz jedna po drugiej przepraszają
Sylwester Wardęga: koniec wciskania widzom kitu przez influencerów, będziemy ich sabotować
Instagram rezygnuje z funkcji "swipe up" na rzecz naklejek
Instagram rezygnuje z funkcji "swipe up" na rzecz naklejek
Jason Hunt usunięty z konferencji dla influencerów, przyczyną jego teksty o kobietach
Marcelina Zawadzka promowała na Instagramie e-papierosy. „Przez takie akcje zaufanie do influencerów spada”
Rząd z pomocą influencerów będzie namawiał do szczepień młodych. "Dobry pomysł, ważny dobór ambasadorów"
Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak i Robert Karaś w kampanii Żabki zachęcają do ćwiczeń
Klaudia Jamróz influencer marketing managerem w Labcon
Klaudia Jamróz influencer marketing managerem w Labcon
Walka klientów o lody Ekipy. "Zadziałała reguła niedostępności"
Walka klientów o lody Ekipy. "Zadziałała reguła niedostępności"
Wirtualni influencerzy zamiast realnych. „Nie ma większej różnicy, czy influencer istnieje naprawdę"
Wirtualni influencerzy zamiast realnych. „Nie ma większej różnicy, czy influencer istnieje naprawdę"
Stacje telewizyjne porządkują aktywności swoich gwiazd w social mediach
Gonciarz i inni influencerzy sprawdzają obietnice Żywiec Zdrój
Gonciarz i inni influencerzy sprawdzają obietnice Żywiec Zdrój
LTTM wchodzi na grecki rynek
LTTM wchodzi na grecki rynek
Samsung zaangażował dziesiątkę influencerów do kampanii Galaxy S21 5G
Wideo „3EKIPA” z nowym rekordem dynamiki przyrostu wyświetleń na polskim YouTube
Wideo „3EKIPA” z nowym rekordem dynamiki przyrostu wyświetleń na polskim YouTube
Grupa LTTM wypłaciła w ubiegłym roku twórcom 42 mln złotych
IAB Polska powołuje grupę roboczą ds. influencer marketingu
IAB Polska powołuje grupę roboczą ds. influencer marketingu
Zalando rozszerza współpracę z The Icon Agency
Zalando rozszerza współpracę z The Icon Agency
Podsumowanie roku 2020 w influencer marketingu. Kluczowe prognozy na 2021
Podsumowanie roku 2020 w influencer marketingu. Kluczowe prognozy na 2021