Niestandardowy charakter imprez promujących markę iPlusodzwierciedla się już w wizerunku zapraszających na nieniecodziennych animatorów. I tak jest wśród nich Miss Plotka, którajako ikona serwisów plotkarskich informuje o najnowszychploteczkach. E-mila, będący symbolem poczty, przekazuje informacjedotyczące danej imprezy. W teamie swoje miejsce ma także niepokornySpam, którego zadaniem jest rozbawianie publiczności.
Podobny charakter mają same imprezy, których uczestnicy mogąskorzystać ze strefy gier, uczestniczyć w quizach oraz oglądaćserwisy pogodowe i informacyjne. Wieczorem natomiast w ramachletniego kina można obejrzeć film.
Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku iPlusa jako najlepszegomobilnego dostawcy internetu (o najlepszym zasięgu i szybkości)oraz aktywizacja sprzedaży w miesiącach wakacyjnych.

Cykl imprez organizowany przez agencję marketingu zintegrowanegoGrupa Eskadra rozpoczął się 17 lipca w Świnoujściu, a do tej poryzawitał już m.in. do Kołobrzegu i Świnoujścia. Do 16 sierpniaimprezy promujące iPus odbędą się m.in. w Łebie, Ustce, Gdańsku,Gdyni, Krynicy Górskiej, Zakopanem i Wiśle.











