Polskie miasta promują się hasłem „Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego"

„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” - pod takim hasłem wystartowała kampania wizerunkowa Związku Miast Polskich. Akcja ma podkreślić korzyści z członkostwa w organizacji oraz  znaczenie współpracy środowiska samorządowego. Działania przygotowały More Interactive i Synergia Interactive.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania „Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego”  kierowana jest zarówno do całego środowiska samorządowego ZMP, jak i do miast, które nie należą do organizacji. Komunikaty kierowane są także do mieszkańców polskich miast.

W ramach kampanii przygotowano grafiki do komunikacji ogólnopolskiej oraz 170 zindywidualizowanych grafik dla każdego miasta. Działania obejmą internet, portale samorządowe, media społecznościowe, lokalne nośniki reklamowe miast biorących udział w projekcie (citylighty, miejskie przestrzenie plakatowe i nośniki elektroniczne), działania public relations. Powstaną także publikacje w serwisach Onet, Nasze Miasto i w Polska Press.

grafika
grafika
grafika

Cykl debat na 30-lecie polskich samorządów

Kampanii wizerunkowej będą towarzyszyć debaty merytoryczne dotyczące spraw istotnych dla miast, organizowane przez Senacką Komisję Samorządu Terytorialnego i Administracji Państwowej oraz Związek Miast Polskich w Senacie. Podczas nich zostaną poruszone tematy dotyczące stanu finansów samorządowych, gospodarki odpadami, zmian w ustawach ustrojowych czy roli organizacji samorządowych w polskim życiu publicznym.

Pierwsza debata odbędzie się 2 marca i będzie dotyczyła finansów polskich miast i gmin. Debaty będą transmitowane online na profilu Związku na Facebooku i na stronie Miasta.pl.

Kampania potrwa do 10 marca. Związek Miast Polskich i miasta będą jednak prowadzić działania komunikacyjne aż do majowych obchodów 30. rocznicy odrodzenia samorządu terytorialnego (rocznica przypada 27 maja).

Za kampanię odpowiadają agencje Synergia Creative i More Interactive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech