PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Niecodzienna prognoza pogody w nowej kampanii WWF. „2050 Polska dla Pokoleń” (wideo)
Duszące się zwierzęta w mocnej kampanii Sea Shepherd w walce z plastikiem w oceanach
Przemysław Bluszcz w kampanii fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa
Nowa Zelandia z nietypową kampanią społeczną na temat wypadków drogowych
Krzyżówka dla seniorów w akcji Mastercard przeciw oszustwom „na wnuczka”
Mothercare pokazuje w kampanii ciała młodych mam bez upiększania
W lokalu Casa De Carne trzeba sobie zabić zwierzę do zjedzenia (wideo)
Amerykańska organizacja zwraca uwagę na przemoc wobec mężczyzn
Warszawscy maturzyści zatańczyli Poloneza Równości na znak solidarności z rówieśnikami LGBT+
Fundacja Rak’n’Roll spełnia marzenia swoich podopiecznych w kampanii #Rakstar
„Poznaj swojego kontrahenta” w akcji przeciw nieuczciwym pokazom handlowym
Zwierząt nie wolno dawać pod choinkę - apeluje PETA
Warszawa będzie promować nowy system segregacji śmieci
WWF ostrzega przed katastrofą ekologiczną w spocie na COP24
„Zmieniaj dietę, nie klimat” w kampanii ProVeg
Kampania #PayMeEqual zwraca uwagę na tzw. lukę płacową
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor zachęcają do czytania książek dzieciom
Polskie Centra Dietetyczne alarmują o szkodliwości otyłości u dzieci
Polskie Centra Dietetyczne alarmują o szkodliwości otyłości u dzieci
Bartłomiej Firlet i Hubert Urbański w kampanii „Picie to nie sport” (wideo)
„Odblaski - dziecko bezpieczne na drodze” w akcji edukacyjnej PZU (wideo)
Kampania „Po co cisnąć” zwraca uwagę na problem nieuwagi kierowców
Potrącani piesi jak zombie w kampanii Tramwajów Warszawskich
Potrącani piesi jak zombie w kampanii Tramwajów Warszawskich
IKEA wycofuje plastikowe jednorazowe produkty ze sklepów i restauracji
„Sam urządzaj swoje miasto” w kampanii Związku Miast Polskich (wideo)
Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski troszczą się o czyste powietrze Krakowa (wideo)
Kampania społeczna „SM - walcz o siebie” po raz siódmy
Na nagrobku „Nie zaszczepili mnie ze strachu przed autyzmem” - Włosi walczą z medycznymi fake newsami
Amerykański Czerwony Krzyż akcją #WakeUpChallenge chce pomóc ofiarom pożarów
Lotos z edukacyjną kampanią o wartości symboliki narodowej
Brzydki hejt, czyli #TrollingIsUgly przeciw ubliżającym komentarzom w sieci
Będą kampanie społeczne dotyczące nadmiernej prędkości i konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu
Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak w kampanii Cartoon Network apelują do dzieci, by sobie nie dokuczały