PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat
Conservation International apeluje o troskę o środowisko naturalne obrazami klęsk żywiołowych
Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych
„Raz, dwa, trzy ... zginiesz TY!” - policja przestrzega przed niebezpieczną jazdą (wideo)
Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
Lego w globalnej kampanii zachęca rodziców do zabaw z dziećmi
Ruszyła oddolna akcja #RespectUs, ma bronić za granicą dobrego imienia Polski
Julia Wieniawa, Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Cerekwicka w kampanii „Weź się zbadaj”(wideo)
Po #metoo czas na #mentorher - akcję zachęcającą mężczyzn do mentoringu kobiet
David Beckham i rój komarów w kampanii „Malaria must die” (wideo)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce z kampanią „Zastępujemy niezastąpionych”
Coca-Cola stawia na recykling opakowań, wprowadza strategię „World Without Waste”
Coca-Cola stawia na recykling opakowań, wprowadza strategię „World Without Waste”
Jak marki grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
„Nie spal się na starcie” - Fundacja Aflofarm przestrzega nastolatki przed paleniem papierosów (wideo)
„Nie spal się na starcie” - Fundacja Aflofarm przestrzega nastolatki przed paleniem papierosów (wideo)
„Quit” - irlandzka kampania antynikotynowa podbija USA
Audi wprowadziło kod blokujący strony internetowe podczas jazdy samochodem (wideo)
Audi wprowadziło kod blokujący strony internetowe podczas jazdy samochodem (wideo)
Stowarzyszenie OPTA z kampanią społeczną pokazującą niuanse przemocy psychicznej
Rzecznik Praw Obywatelskich z akcją „16 dni przeciw przemocy wobec kobiet”
„Wywalczona. Niepodległa. Polska”  - nowy spot IPN-u. Klip przygotowało Chimney Poland
„Wywalczona. Niepodległa. Polska” - nowy spot IPN-u. Klip przygotowało Chimney Poland
Dyrektor GIS w roli Don Corleone radzi się szczepić (wideo)
Króliki w kampanii Ministerstwa Zdrowia banalizują temat prokreacji i pomijają matki (opinie)
Króliki w kampanii Ministerstwa Zdrowia banalizują temat prokreacji i pomijają matki (opinie)
mBank zamiast Banku Pekao SA obsłuży Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
„Ty widzisz tylko wózek” - kampania społeczna o sportowcach z niepełnosprawnościami
Seria reklam prasowych pokazuje piętno, jakie na psychice dzieci odciska widok przemocy domowej
Polska Fundacja Narodowa rusza z projektem promującym Polskę poza jej granicami
Polska Fundacja Narodowa rusza z projektem promującym Polskę poza jej granicami
„Szanuję. Słucham” w akcji Centrum Myśli Jana Pawła II o jakości dyskusji publicznej (wideo)
Małopolska prowadzi kampanię informacyjną „Za!szczep swoje dziecko”
Ryan Reynolds namawia do pomocy chorym dzieciom (wideo)
Karol Strasburger w nowej odsłonie kampanii Towarzystwa Obrotu Energią (wideo)
Fundacja Viva! w kampanii programu Adopciaki.pl uświadamia skalę bezdomności zwierząt
Wiceprezes PFN: 10 mln zł na „Sprawiedliwe sądy”, 240 tys. zł dla byłych PR-owców Beaty Szydło, większość dla mediów
Kampania o reformie sądownictwa to agitacja polityczna za publiczne pieniądze (opinie)