kantar media

Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

ING Bank Śląski liderem reklamowym banków, mocno w górę BGŻ BNP Paribas (TOP5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
Sektor gastronomii i turystyki obniżył wydatki reklamowe. Liderem McDonald's przed Amrest (analiza)
Sektor gastronomii i turystyki obniżył wydatki reklamowe. Liderem McDonald's przed Amrest (analiza)
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
Vox FM i Tok FM dużo więcej z reklam, liderem RMF FM (TOP 10)
Vox FM i Tok FM dużo więcej z reklam, liderem RMF FM (TOP 10)
Wyhamował wzrost wydatków reklamowych. Aflofarm liderem, Natur Produkt i Terg mocno w górę (TOP10)
Wyhamował wzrost wydatków reklamowych. Aflofarm liderem, Natur Produkt i Terg mocno w górę (TOP10)
Dobry początek roku dla magazynów, „Grazia” i „Tele Tydzień” z największym wzrostem wpływów z reklam (analiza)
Dobry początek roku dla magazynów, „Grazia” i „Tele Tydzień” z największym wzrostem wpływów z reklam (analiza)
Mniej reklam napojów energetycznych, Red Bull liderem, Black mocno w górę
Wpływy reklamowe stacji radiowych: mocno w górę Vox FM, Jedynka, Trójka i TOK FM (TOP10)
Wpływy reklamowe stacji radiowych: mocno w górę Vox FM, Jedynka, Trójka i TOK FM (TOP10)
6,88 mld zł netto na reklamy w ub.r., internet i kina z największymi wzrostami proc., 52 proc. rynku dla telewizji (analiza)
6,88 mld zł netto na reklamy w ub.r., internet i kina z największymi wzrostami proc., 52 proc. rynku dla telewizji (analiza)
Volkswagen Group Polska, Terg i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych (TOP10)
Volkswagen Group Polska, Terg i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych (TOP10)
Reklamy piwa: liderem Grupa Żywiec, duży wzrost Carlsberga, w dół Kompania Piwowarska i Perła
Mniej reklam samochodów w telewizji i na outdoorze, liderem Volkswagen mocno w górę BMW (analiza)
Vox FM, Jedynka i Trójka z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, na czele RMF FM przed Radiem ZET (analiza)
Banki o 13 proc. mniej na reklamy. Liderem ING Bank Śląski, mocno w górę BZ WBK
Banki o 13 proc. mniej na reklamy. Liderem ING Bank Śląski, mocno w górę BZ WBK
Reklama w 2016 r.: kina, indoor i radio ze wzrostami wpływów, w dół telewizja i gazety
Reklama w 2016 r.: kina, indoor i radio ze wzrostami wpływów, w dół telewizja i gazety
Aflofarm największym reklamodawcą 2016 r., Lidl, Kino Świat i T-Mobile z największymi wzrostami wydatków (TOP 10)
Kina i indoor z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół prasa i telewizja
Kina i indoor z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół prasa i telewizja
Orange Polska i Volkswagen tną wydatki na reklamę, w górę Kino Świat, Lidl i T-Mobile (TOP10)
Orange Polska i Volkswagen tną wydatki na reklamę, w górę Kino Świat, Lidl i T-Mobile (TOP10)
„Pani” i „Claudia” z największymi wzrostami wpływów z reklam, w dół „Newsweek Polska” (TOP10 magazynów)
Vox FM i Trójka z najwyższą dynamiką wpływów z reklam. Liderem RMF FM (analiza)
Vox FM i Trójka z najwyższą dynamiką wpływów z reklam. Liderem RMF FM (analiza)
Wydatki reklamowe w telewizji i gazetach w dół, kina z największym wzrostem
Wydatki reklamowe w telewizji i gazetach w dół, kina z największym wzrostem
Aflofarm liderem wydatków na reklamę, T-Mobile z największym wzrostem, w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
Aflofarm liderem wydatków na reklamę, T-Mobile z największym wzrostem, w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
T-Mobile wyprzedził w wydatkach reklamowych Play i Orange, mocno w dół Virgin Mobile
VOX FM, Trójka i Jedynka dużo więcej z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
VOX FM, Trójka i Jedynka dużo więcej z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)
Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)
„Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)
„Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)
T-Mobile, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy - w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
T-Mobile, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy - w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
„Pani” o połowę więcej z reklam, „Viva” i „Newsweek Polska” ze spadkami (TOP 10)
„Pani” o połowę więcej z reklam, „Viva” i „Newsweek Polska” ze spadkami (TOP 10)
„Pani” z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem „Twój Styl” przed „Vivą”
Aflofarm wydaje na reklamy w radiu tyle, co czterech kolejnych marketerów razem (TOP 5)
Lidl z dwa razy większym budżetem reklamowym od Biedronki, najbardziej w górę Media Expert
Lidl z dwa razy większym budżetem reklamowym od Biedronki, najbardziej w górę Media Expert
Wydatki reklamowe w radiu, magazynach, kinach i indoorze z dwucyfrowym wzrostem, w dół w gazetach
Wydatki reklamowe w radiu, magazynach, kinach i indoorze z dwucyfrowym wzrostem, w dół w gazetach