kantar media

Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

ING Bank Śląski liderem reklamowym banków, mocno w górę BGŻ BNP Paribas (TOP5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
Toyota Motor Poland i Renault Polska dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group Polska
Więcej reklam piwa w radiu i gazetach. Kompania Piwowarska i Carlsberg w górę, w dół Namysłów i Van Pur
Firmy ubezpieczeniowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe, najbardziej Axa Direct i Liberty (analiza)
Firmy ubezpieczeniowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe, najbardziej Axa Direct i Liberty (analiza)
„Gazeta Polska” i „W Sieci” dużo więcej z reklam, najbardziej w dół „Polityka” i „Tygodnik Powszechny”
Trójka, VOX FM i Złote Przeboje o połowę więcej z reklam, Radio ZET tylko 1 proc. w górę (TOP 10)
Mniej reklam piwa w telewizji, więcej w kinach i radiu. Mocno w górę Perła, Żubr i Tyskie
Mniej reklam piwa w telewizji, więcej w kinach i radiu. Mocno w górę Perła, Żubr i Tyskie
Coca-Cola najsilniej reklamowanym napojem gazowanym, Hellena z największym wzrostem
Coca-Cola najsilniej reklamowanym napojem gazowanym, Hellena z największym wzrostem
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
Radio ZET z najniższym wzrostem wpływów reklamowych, mocno w górę Złote Przeboje Poznań, Vox FM i Trójka (TOP 10)
Radio ZET z najniższym wzrostem wpływów reklamowych, mocno w górę Złote Przeboje Poznań, Vox FM i Trójka (TOP 10)
Reklama kinowa i radiowa w Polsce mocno w górę, tylko dzienniki ze spadkami
Unilever i Ferrero Polska o jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP 10)
Unilever i Ferrero Polska o jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP 10)
Branża turystyczna zwiększa nakłady na reklamy, najwięcej wydaje gastronomia
Branża turystyczna zwiększa nakłady na reklamy, najwięcej wydaje gastronomia
„Pani” i „Twój Styl” z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
„Pani” i „Twój Styl” z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
Reklama radiowa: Złote Przeboje Poznań i radiowa Trójka mocno w górę, liderem RMF FM (TOP 10)
Reklama radiowa: Złote Przeboje Poznań i radiowa Trójka mocno w górę, liderem RMF FM (TOP 10)
Ferrero, Kino Świat i Unilever dużo więcej na reklamy - w dół Orange Polska (TOP10)
Lidl mimo mniejszego budżetu wciąż najsilniej reklamowaną marką, mocno w górę Media Expert i Kinder
Lidl mimo mniejszego budżetu wciąż najsilniej reklamowaną marką, mocno w górę Media Expert i Kinder
Branża finansowa w IV kw. 2015 roku wydała prawie 132 mln zł na reklamy, najmocniej promowane kredyty (analiza)
Branża finansowa w IV kw. 2015 roku wydała prawie 132 mln zł na reklamy, najmocniej promowane kredyty (analiza)
Więcej reklam sieci handlowych w telewizji i radiu, Carrefour mocno w górę, Lidl i Biedronka w dół
Więcej reklam sieci handlowych w telewizji i radiu, Carrefour mocno w górę, Lidl i Biedronka w dół
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
Aflofarm liderem, w dół Orange i Lidl, mocno w górę T-Mobile (Top10 reklamodawców)
Aflofarm liderem, w dół Orange i Lidl, mocno w górę T-Mobile (Top10 reklamodawców)
Radiowa Trójka, Złote Przeboje i Antyradio z największymi wzrostami wpływów reklamowych (analiza)
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki
T-Mobile i Ferreo z dużymi wzrostami reklamowymi, w dół Lidl i P&G, Aflofarm liderem (TOP 10)
T-Mobile i Ferreo z dużymi wzrostami reklamowymi, w dół Lidl i P&G, Aflofarm liderem (TOP 10)
Reklama w magazynach: „Newsweek” poza czołówką, „Twój Styl” i „Elle” mocno w górę (TOP 10)
Reklama radiowa: Antyradio i Złote Przeboje Poznań mocno w górę, Eska Warszawa i Jedynka w dół (TOP 10)
Media Expert i Metro Group z dużo więcej na reklamy, spadki Volkswagena, Procter & Gamble i Lidla (TOP 10)
Lidl najsilniej reklamowaną marką, Media Expert mocno w górę, w dół Orange (analiza)
Handel z największym wzrostem wydatków reklamowych. Farmaceutyki promowane w radiu, żywność w magazynach i kinach (raport)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)
24 proc. więcej na reklamy radiowe, Złote Przeboje Poznań i RMF Classic z największymi wzrostami (TOP 10)
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)