SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Newsweek” wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu „Hotel robotniczy”

Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy” z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu „Hotel robotniczy”

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plusk
Jaka piękna katastrofa Piotra Dudy. Ale wrześniowa konferencja była fantastyczna. Pozdrowienia dla Kacperka. Z dużej chmury mały deszcz.
31 9
odpowiedź
User
xm
Newsweek obnażył przekręty największej świętej krowy w polskim społeczeństwie. Gratulacje!
31 9
odpowiedź
User
wikol
Ale na jakiej podstawie? Czy rozpatrywał ich treść, czy też odrzucił np. z przyczyn formalnych? Bez takiej informacji tekst pozostaje manipulacją.

Sądzę, że Slidarność ma dość prawników by poprawnie przygotować papiery
26 9
odpowiedź
User
Jutrzen
Jeżeli Sąd odrzuca pozew, to zawsze ze względów formalnych. Gdyby rozpatrywane było cokolwiek merytorycznie - wniosek się oddala. A skoro tu nastąpiło odrzucenie pozwu, to znaczy, że w ogóle nie było tu wdania się w spód co do istoty sprawy. Jeśli więc rzeczywiście nastąpiło odrzucenie, a nie jest to po prostu błąd dziennikarza nieznającego prawniczej terminologii, to znaczy mniej więcej tyle, że pełnomocnik p. Dudy spieprzył robotę i po prostu złożyl niepoprawne pod kątem formalnym pismo.
20 9
odpowiedź
User
Wiesław
No i co demokrato. Jeszcze Cię za to rozliczone. A co w ogóle zrobiłeś człowieku dobrego dla Polski dla robotnika ???
17 9
odpowiedź
<