SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Newsweek” wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu „Hotel robotniczy”

Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy” z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu „Hotel robotniczy”

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:D
Tiaaaaaa luksusowy apartament,znajomy był i widział i nie jest to super luksusowy apartament.Zresztą związek "Solidarność" jest od oceniania Dudy,a zagraniczna gazeta.


Oczywiscie, rece precz od naszych, nasi moga krasc i tylko my mozemy ich oceniac. :)
odpowiedź
User
Sąd odrzucił pozwy?
Ale na jakiej podstawie? Czy rozpatrywał ich treść, czy też odrzucił np. z przyczyn formalnych? Bez takiej informacji tekst pozostaje manipulacją.
odpowiedź
User
Trener II klasy Jarząbek
Oczekuję Od "Newsweeka" takich artykułów o innych PiS- owskich prominentach, zwłaszcza, byłych wójtach wioch , którzy zostali postawieni na czele agencji rolniczych.
odpowiedź
<