SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Newsweek” wygrywa z PWPW. „Teksty Krzymowskiego rzetelne i oparte na wiarygodnych źródłach”

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości powództwo przeciwko tygodnikowi „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) za publikacje Michała Krzymowskiego wytoczone przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Spółka żądała miliona złotych na cele społeczne.

Dołącz do dyskusji: „Newsweek” wygrywa z PWPW. „Teksty Krzymowskiego rzetelne i oparte na wiarygodnych źródłach”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daz
Newsweek.pl przegral w sądzie za klamliwe określenie "polskie obozy..."
odpowiedź
<