SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wpadka „Przeglądu Sportowego”: na pierwszej stronie o transferze, który nie doszedł do skutku

Na pierwszej stronie czwartkowego wydania „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) znajduje się informacja o transferze Kamila Grosickiego, który ostatecznie nie nastąpił. Dziennikarze „PS” dowiedzieli się o tym zaraz po północy, kiedy okładki nie dało się już zmienić.

Dołącz do dyskusji: Wpadka „Przeglądu Sportowego”: na pierwszej stronie o transferze, który nie doszedł do skutku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan sportu
Upiekło się redaktorowi Zychowi, który w Gazecie Wyborczej również tego dnia ogłosił ten transfer.
10 8
odpowiedź
User
Lojza
Upiekło się redaktorowi Zychowi, który w Gazecie Wyborczej również tego dnia ogłosił ten transfer.

Tylko Zych nie zrobił z tego tematu dnia i wabika dla kupujących. Bo przecież po to "PS" tak się spieszył z okładką.
10 8
odpowiedź
<