Krzysztof Ibisz wychodzi z lodówki w reklamie Warki Radler i nowej Warki Ice Coffee 0.0%

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Warka Radler i wariantu Warka Ice Coffee 0.0% (Grupa Żywiec) z udziałem prezentera Polsatu Krzysztofa Ibisza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Ibisz wychodzi z lodówki w reklamie Warki Radler i nowej Warki Ice Coffee 0.0%

W nowym spocie reklamowym Krzysztof Ibisz pojawia się jako niespodziewany towarzysz wspólnej zabawy na plaży. Prezenter z nową Warką dosłownie "wyskakuje z lodówki".

Kampania promuje Warkę Radler oraz wariant bezalkoholową Warkę Ice Coffee, która nie zawiera kofeiny i jest dostępna w dwóch smakach – wanilia i czekolada.

Krzysztof Ibisz w reklamach "Planeta Warka"

– Krzysztof Ibisz powraca w kolejnym spocie o Planecie Warka – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Tym razem w swoim wyluzowaniu poszedł o krok dalej i dał się zmienić w bryłę lodu – wszystko po to, aby udowodnić, że w letnie dni nie ma niczego bardziej orzeźwiającego niż bezalkoholowe radlery czy Warka Ice Coffee 0.0% – dodaje Drożyński.

Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Kampania z Krzysztofem Ibiszem jest utrzymana w konwencji kreatywnej „Planeta Warka”. W premierowym spocie prezenter jako cyfrowy awatar towarzyszy mieszkańcom w sytuacjach wymagających dużo energii: podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy całonocnego spotkania ze znajomymi.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa