Latające wieczko w spocie lodów Manhattan (wideo)

Rusza telewizyjna kampania reklamowa lodów Manhattan. Spot wykorzystywany w akcji – przygotowanej przez agencję reklamową Publicis i dom mediowy Mediaedge:cia – opiera się na motywie latającego wieczka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trafiająca właśnie do telewizji reklama lodów Manhattan pokazuje zabawną historię wieczka od ich opakowania. Akcja rozgrywa się w Nowym Jorku, początkowo wśród paczki przyjaciół odpoczywających w Central Parku, a następnie w różnych punktach miasta. Przekaz ma za zadanie zwrócić uwagę odbiorców, że lody Manhattan są obecnie dostępne w nowych, dużych opakowaniach.

W ramach akcji spot pod hasłem „Odkryj swój Manhattan” jest emitowany m.in. w TVP, Polsacie, TVN, TV4, Polsacie 2, Polsacie Sport i stacjach tematycznych z Grupy TVN. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"