Lewis PR dla JakKupować.pl

Agencja Lewis PR rozpoczęła współpracę z portalem JakKupować.pl, internetowym poradnikiem dla konsumentów.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja jest odpowiedzialna za poprowadzenie relacji z mediami oraz wsparcie i doradztwo w zakresie organizacji wydarzeń specjalnych, tj. konferencji czy eventów dla klientów serwisu.

Współpraca została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech