4 Publicity odpowiada za kreowanie wizerunku marki DGM

Agencja 4 Publicity rozpoczyna współpracę z firmą DGM Distribution, dystrybutorem tabletów, laptopów, głośników i akcesoriów. Zadba o promocję marki na rynku, działania wizerunkowe, testy redakcyjne oraz prowadzenie mediów społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4 Publicity odpowiada za kreowanie wizerunku marki DGM

Do zadań agencji należy budowanie pozytywnego wizerunku firmy DGM i jej produktów, oparte na media relations, wysyłce produktów do testów redakcyjnych, organizacji konkursów, cross-promocji oraz udziale marki w eventach tematycznych. 4 Publicity zajmie się również prowadzeniem profilu na Facebooku oraz przygotowaniem spójnej kampanii promocyjnej dla produktów marki DGM.

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Magdalena Gładysz. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Agencja 4 Publicity specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży nowych technologii.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]