5,1 mln widzów ogląda „Na dobre i na złe”. TVP2 liderem rynku

W nowym sezonie serial „Na dobre i na złe” ogląda średnio 5,11 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 340 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.40, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków najnowszego sezonu wyniosła 5,11 mln osób, co przełożyło się na 34,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 28,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Obecne odcinki „Na dobre i na złe” ogląda o 340 tys. widzów mniej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 5,45 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 35,50 proc. oraz 31,45 proc. (więcej na ten temat).

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze „Ligi Mistrzów”, osiąga już tylko 14,24 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11 - Wydział Śledczy”; 10,22 proc.), a czwarty - Polsat (reality show „Top Chef” i film fabularny; 8,72 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: TVP1, Polsat oraz TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"