adMobile zaprasza do kin

Grupa Kinoplex - długofalowa współpracy z agencją marketingu mobilnego adMobile

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wspólne działania mają na celu wykorzystanie kanałów komunikacji mobilnej w akcjach marketingowych firmy.

"Podjęcie działań, w których głównym narzędziem są SMS'y i MMS'y to dla nas nowe wyzwanie, które mamy nadzieję zaowocuje wzrostem lojalności naszych klientów oraz popularności kin sieci Kinoplex. Dlatego też bardzo ważne dla nas było pozyskanie odpowiedniego partnera, który oprócz dostarczenia technologii będzie nas wspierał marketingowo. O wyborze agencji adMobile zadecydował przede wszystkim fakt ich kompleksowej oferty oraz doświadczenia na polu przedsięwzięć kreatywnych." - mówi Czesław Kisiel, dyrektor ds. kin Grupy Kinoplex. Pierwszym efektem współpracy z adMobile jest konkurs "Wygraj bilet". W każdy piątek, co godzinę, nadawcy dwóch pierwszych SMS'ów dostają bilety za darmo. W SMS'ie zwrotnym uczestnik zabawy otrzymuje informacje o ewentualnej wygranej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"