Adrenaline Mountain Dew reklamowany w większej butelce

Napój energetyczny Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) trafił do sprzedaży w butelkach PET o pojemności 850 ml. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PepsiCo uzasadnia, że większe butelki Adrenaline Mountain Dew - dostępne w sugerowanej cenie 5,29 zł - to odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Projekt nowego opakowania napoju nawiązuje do jego wizerunku, którego głównym elementem jest piorun symbolizujący dużą dawkę energii i wrażeń. Przypomnijmy, że produkt jest dostępny w sprzedaży od niespełna roku (więcej o jego wprowadzeniu na rynek).

Kampania reklamująca Adrenaline Mountain Dew w większym opakowaniu obejmuje telewizję (wybrane kanały ogólnopolskie), outdoor (standy i materiały POS). Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja BBDO, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek