Aflofarm przedłużył umowę ze Starcomem na 2021 rok

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, największy reklamodawca w Polsce, przedłużył dotychczasową umowę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) na obsługę mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aflofarm przedłużył umowę ze Starcomem na 2021 rok

Starcom,tak jak dotychczas będzie zajmować się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji. Pozostałe media do kampanii swoich produktów Aflofarm kupuje we własnym zakresie.

Starcom współpracuje z Aflofarmem od początku 2016 roku. Obronił budżet tego marketera pod koniec 2018 roku. Wcześniej za obsługę mediową pabianickiej spółki odpowiadał dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aflofarm-zwiekszyl-wydatki-marketingowe-do-209-mln-zl-mial-120-mln-zl-jednostkowego-zysku,7170449742562945a ##

Na reklamę w telewizji w samym tylko listopadzie br. spółka przeznaczyła cennnikowo 155,3 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator