Aflofarm przedłużył umowę ze Starcomem na 2021 rok

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, największy reklamodawca w Polsce, przedłużył dotychczasową umowę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) na obsługę mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aflofarm przedłużył umowę ze Starcomem na 2021 rok

Starcom,tak jak dotychczas będzie zajmować się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji. Pozostałe media do kampanii swoich produktów Aflofarm kupuje we własnym zakresie.

Starcom współpracuje z Aflofarmem od początku 2016 roku. Obronił budżet tego marketera pod koniec 2018 roku. Wcześniej za obsługę mediową pabianickiej spółki odpowiadał dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aflofarm-zwiekszyl-wydatki-marketingowe-do-209-mln-zl-mial-120-mln-zl-jednostkowego-zysku,7170449742562945a ##

Na reklamę w telewizji w samym tylko listopadzie br. spółka przeznaczyła cennnikowo 155,3 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej