Do obowiązków Klusek należy rozwój biznesowy agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Będzie też poszukiwać narzędzi usprawniających pracę zespołu i wypracowywać przewagi konkurencyjne agencji.
Z branżą marketingową związana jest od ponad dziesięciu lat, z czego siedem spędziła w Burda International, gdzie odpowiadała za tworzenie, sprzedaż i realizację projektów dla kluczowych klientów wydawnictwa.
Poprzednio, przez rok związana była z agencją Endorfina Events, w której jako business development director odpowiadała za powiększanie portfolio oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji.
- W drugim półroczu mijającego roku wygraliśmy m.in. konkursy na obsługę stałą marki Finlandia, kampanię 360 marki Jack Daniel’s, kampanię fundraisingową PAH, czy międzynarodową kampanię Pepsi na 35 rynkach. W kilku przetargach jesteśmy w drugim etapie, a o niektórych sukcesach nowobiznesowych nie możemy jeszcze oficjalnie informować. Konsekwentnie realizujemy plan wzrostu K2. Agata Klusek wzmocni agencję nie tylko doświadczeniem w rozwoju biznesu, ale również wieloma relacjami na rynku - mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji K2.










