Agata Klusek odpowiada za rozwój nowego biznesu agencji K2

Do agencji K2 (Grupa K2) dołączyła Agata Klusek, obejmując nowe stanowisko business development managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agata Klusek odpowiada za rozwój nowego biznesu agencji K2
Agata Klusek

Do obowiązków Klusek należy rozwój biznesowy agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Będzie też poszukiwać narzędzi usprawniających pracę zespołu i wypracowywać przewagi konkurencyjne agencji.

Z branżą marketingową związana jest od ponad dziesięciu lat, z czego siedem spędziła w Burda International, gdzie odpowiadała za tworzenie, sprzedaż i realizację projektów dla kluczowych klientów wydawnictwa.

Poprzednio, przez rok związana była z agencją Endorfina Events, w której jako business development director odpowiadała za powiększanie portfolio oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji.

- W drugim półroczu mijającego roku wygraliśmy m.in. konkursy na obsługę stałą marki Finlandia, kampanię 360 marki Jack Daniel’s, kampanię fundraisingową PAH, czy międzynarodową kampanię Pepsi na 35 rynkach. W kilku przetargach jesteśmy w drugim etapie, a o niektórych sukcesach nowobiznesowych nie możemy jeszcze oficjalnie informować. Konsekwentnie realizujemy plan wzrostu K2. Agata Klusek wzmocni agencję nie tylko doświadczeniem w rozwoju biznesu, ale również wieloma relacjami na rynku - mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji K2.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication