Agnieszka Somerville dyrektorem dystrybucji w NBCUniversal International Networks

Agnieszka Somerville objęła stanowisko director of affiliate sales w londyńskim oddziale NBCUniversal International Networks - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przejmie obowiązki Pawła Kolasy, szefa dystrybucji na Polskę, który odchodzi z firmy.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Somerville dyrektorem dystrybucji w NBCUniversal International Networks

Do zadań Somerville należy koordynacja wszystkich działań dystrybucyjnych związanych z portfolio kanałów NBCUIN w Polsce, zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i rozwój firmy w zakresie new business.

Agnieszka Somerville będzie pracowała w centrali firmy w Londynie i raportowała bezpośrednio do Jo Sherlock, vice president affiliate sales, UK & emerging markets.

Ostatnio Somerville pracowała w Lebara Play, gdzie pełniła funkcję head of content acquisition i kierowała strategią kontentową serwisu OTT na terenie Europy i Australii. Pracowała m.in. dla takich firm, jak AMC Networks International, Chellozone & Chello Central Europe, DMC i Wizja TV.

Działania w zakresie dystrybucji kanałów NBCUIN na terenie Polski będą prowadzone przez agencję PrOgram, która należy do 4FUN Media.

NBCUniversal International Networks jest właścicielem kanałów 13 Ulica, Sci fi, E! Entertainment Television i Universal Channel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję