Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”

Biuro reklamy portalu Gazeta.pl (Agora) chce w najbliższych miesiącach jeszcze mocniej postawić na ofertę Content Studia, w ramach którego powstają treści tworzone na zamówienie klientów. To m.in. artykuły, sesje zdjęciowe i materiały wideo. Rozwojem studia zajmuje się osobny zespół współpracujący z działem sprzedaży.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”

Content Studio przygotowuje na zamówienie treści, które klienci mogą następnie w różnorodny sposób wykorzystywać. To dowolne materiały na strony internetowe: artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty tworzone z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów. Treści powstają z myślą o wykorzystaniu ich m.in. w mediach społecznościowych, na blogach i w serwisach kontentowych. Działający w ramach biura reklamy Gazeta.pl dedykowany zespół na bieżąco współpracuje z działem sprzedaży, a także z zespołami redaktorów, dziennikarzy, reporterów, copywriterów i specjalistów ds. SEO.

- Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie związane z tworzeniem treści. Codziennie piszemy setki artykułów i realizujemy interesujące materiały wideo. Chcemy wykorzystać te umiejętności, żeby efektywnie wspierać marki, tworząc inspirujące, a jednocześnie użyteczne treści - zapowiada Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

Content Studio to oferta skierowana do firm ze wszystkich branż, a materiały powstające w jej ramach dotyczą różnorodnej tematyki: od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-wp-pl-przed-onetem-mocno-w-gore-gazeta-pl-w-dol-interia-i-o2-pl,7170747721619585a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"