Alior Bank z helikopterem i pomnikiem reklamuje „pożyczkę z najniższą ratą” (wideo)

W telewizji, internecie i w ramach marketingu bezpośredniego rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały agencja PZL, firmy Papaya Films i Televisor i dom mediowy Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pożyczki gotówkowej w Alior Banku podkreśla, że bank nie pobiera prowizji za jej udzielenie, a dodatkowo gwarantuje jej ratę na najniższym poziomie na rynku. Oznacza to, że jeśli ktoś po wzięciu tej pożyczki znajdzie na rynku podobną ofertę z niższą ratą, bank zwróci mu różnicę w wysokości rat. W reklamach występuje charakterystyczny dla komunikacji marketingowej Alior Banku mężczyzna z meloniku, który tym razem z helikoptera ustawia na postumencie pomnik informujący o tej ofercie.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca października - obejmuje telewizję (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TVN 24 i TV4 13th Street, Ale Kino, AXN, AXN Crime, BBC Knowledge, BBC Entertainment, Canal+, Canal+ Gol, Canal+Sport, Club TV, Comedy Central Family, Domo, Filmbox, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kuchnia TV, National Geographic, Orange Sport, Planete, TCM, Tele5, Travel Channel, TVS, Zone Reality, Zone Europa oraz Zone Romantica) oraz internet (największe portale, boksy reklamowe w Google i masowe e-mailingi - prowadzące na stronę pozyczka.aliorbank.pl), a także witryny oddziałów i placówek partnerskich Aior Banku (naklejki promocyjne) oraz 2 mln przesyłek w formie kartek pocztowych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa PZL, spot telewizyjny wyreżyserował Marek Dawid, wyprodukowała firma Papaya Films, a postprodukcją zajęła się firma Televisor. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję