ANA: większość reklamodawców planuje zmniejszyć swoje budżety

Trudna sytuacja czeka amerykański rynek reklamy w II połowiebieżącego roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez organizację Association ofNational Advertisers (ANA) wynika, że 53 ze 100 reklamodawców w USAspodziewa się, iż na skutek trudnej sytuacji gospodarczej ichbudżety reklamowe zostaną w II połowie bieżącego roku zmniejszone -informuje serwis Adweek.

87 procent reklamodawców już szuka oszczędności w trwającychkampaniach reklamowych i marketingowych. Z tej grupy 53 procentplanuje zmniejszyć swoje ogólne budżety o 1 do 10 procent, 27procent o 11 do 20 procent, a 10 procent nawet o ponad 30procent.

Z badania ANA wynika również, że 2/3 reklamodawców zamierzaszukać oszczędności w takich obszarach jak budżety medialne ibudżety na produkcję reklam, a 61 procent planuje przesunąć wczasie albo całkowicie zrezygnować z nowych projektów.

Badanie obejmowało reklamodawców z wielu różnych branż, m.in.farmaceutycznej, finansowej, handlowej, dóbr konsumenckich,komputerowej i technologicznej.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję