ARRS Effectica dla Purmo

Eksperci polecają Purmo - to hasło nowej kampanii reklamowej europejskiego i polskiego lidera grzejników

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampanię opracowała największa wrocławska agencja ARRS Effectica - specjalizująca się w branży inwestycyjno - budowlanej, której koncern Rettig Heating po rocznej przerwie powierzył  kompleksową obsługę marki  Purmo. 

ARRS Effectica - nieprzerwanie od czterech lat pod kierownictwem Grzegorza Emanowicza ( marketing services director)  prowadzi również program promocyjno - motywacyjny  "Purmo Ekspert" - największy program tego typu w branży.

Celem nowej kampanii jest umocnienie marki Purmo jako lidera  rynku, którego produkty: grzejniki płytowe, grzejniki łazienkowe i systemy ogrzewania podłogowego ze względu na swoje walory techniczne i estetyczne są najczęściej polecane przez branżowych ekspertów: instalatorów, projektantów, architektów wnętrz i sprzedawców. Stworzony przez zespół kreatywny ARRS Effectica w składzie Mirosław Bogusławski (creative director), Norbert Pęcherski (copywriter) oraz Krzysztof Cichocki (art director)  łatwo rozpoznawalny layout, jest powrotem  do kolorystyki charakterystycznej od lat dla marki Purmo. Kampania obejmuje media ogólnopolskie oraz pisma branżowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Justyna Szafran - Dziewięcka ( media director), nad całością projektu czuwa Marta Heinze - Okońska, client service director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"