Aviva w nowej globalnej kampanii pomaga oszczędzać

W nowej globalnej kampanii firma ubezpieczeniowa Aviva odchodzi od promowania ubezpieczeń. Zachęca ludzi do oszczędzania. Za kampanię odpowiadają agencje Razorfish oraz Adam&Eve DDB.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aviva w nowej globalnej kampanii pomaga oszczędzać
<!-- 1.555s --><!-- 1.4588s --><!-- 0.4833s -->

Aviva poprzez nowe działania reklamowe chce pomóc ludziom myśleć o tym, jak mogą zaoszczędzić pieniądze w przyszłości.W tamach kampanii agencja Razorfish przygotowała tzw. finansowy spersonalizowany quiz na stronie internetowej Aviva. Po jego rozwiązaniu użytkownikowi, na podstawie udzielonych odpowiedzi, zostaje przypisany tzw. superhero, który opisuje jego typ osobowości.

Kampania reklamowa, przygotowana przez agencję Adam&Eve DDB, startuje 17 marca br. w mediach społecznościowych, a 20 marca w telewizji. Obejmie też outdoor i radio. Akcja prowadzona będzie pod hasłem „Save smarter”.

grafika

Trzyletnia kampania Avivy jest częścią strategii komunikacyjnej marki „Good thinking”, którą zapoczątkowano w listopadzie ub.r. Nowa strategia opiera się przede wszystkim na odejściu od poprzednich działań marketingowych, które były skupione na promowaniu ubezpieczeń komunikacyjnych.

Aviva chce, by ludzie postrzegali ją jako kluczowego gracza na rynku oszczędności i inwestycji. - Chcemy pomóc ludziom przejąć kontrolę nad ich finansami poprzez zachęcenie do zbadania własnych postaw w odniesieniu do wydatków i oszczędności - powiedziała Lindsay Forster, customer marketing director Aviva w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję