Awanse w TEQUILA\BTL GROUP

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 grudnia w TEQUILA\BTL GROUP nastąpią liczne zmiany personalne. Dotyczą one głównie Działu Obsługi Klienta oraz nowej struktury z zakresu field marketingu wyodrębnionej z TEQUILA\BTL GROUP - \SALES LINK. Jest to kolejny krok do realizacji założonej strategii rozwoju agencji i powstałej w październiku spółki. Krzysztof Ziomek pełniący do tej pory w agencji funkcję Deputy Client Service Director, obejmie stanowisko Managing Director i wspólnie z Ewą Gonią Deputy Managing Director pokierują spółką \SALES LINK. Kilkuletnie doświadczenie Krzysztofa w pracy z klientami oraz Ewy w działaniach field marketingu dają solidne podstawy do rozwoju \SALES LINK.

Dalsze zmiany dotyczą Działu Obsługi Klienta w TEQUILA\BTL GROUP. Stanowisko Account Manager obejmie Marta Mariak (do tej pory Account Executive)i będzie odpowiedzialna za współpracę z klientami: Beiersdorf-Lechia S.A. oraz Żywiec Zdrój S.A.. Do jej zespołu dołączy Małgorzata Dratwa z Działu Produkcji. Także na stanowisko Account Manager awansowała Karolina Kaźmierczak obsługująca firmę Unilever-Bestfoods. Account Managerem został również Emil Piszczorowicz (wcześniej Account Executive) pracujący z Kompanią Piwowarską S.A. oraz The Lorenz Bahlsen Snack-World. Natomiast Mateusz Nowak pokieruje Działem Produkcji jako Production Director. Mateusz do tej pory pełnił w agencji funkcję Account Director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej