Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera

Studio graficzne Berlincut przygotowało kreację dla kampaniiwyprzedażowej Reportera Lato/Jesień 2007.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Idea kampanii "Operacja na cenach" została wpisana w estetykęoperacji chirurgicznej. W egzekucji graficznej posłużono sięatrybutami sali operacyjnej, szpitala, tak, aby wywołać właściweskojarzenia wynikające z drastycznej przeceny powstałej w wyniku'operacji' na cenach.

Założeniem twórców kreacji kampanii "Operacja na cenach" byłowykorzystanie błyskotliwej, nowoczesnej i dojrzałej grafiki, abyzwrócić uwagę konsumentów i zaintrygować ich niestandardowąinterpretacją kampanii wyprzedażowej.

Berlincut odpowiedzialne było za koncepcję oraz projektmateriałów POS (postery, hangery, ulotki, zawieszki orazwlepki).

Kampania wyprzedażowa Reportera potrwa do końca Lipca 2007.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat