„Bez pardonu” z Januszem Korwinem-Mikke ogląda tylko 11 tys. widzów

Pierwsze trzy odcinki nowego talk-show „Bez pardonu”, nadawanego w Tele 5, zgromadziły średnio 11 tys. widzów. Program notuje niższe wyniki od średnich dobowych udziałów stacji. Największą widownię miał dotąd drugi odcinek.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność „Bez pardonu” po trzech tygodniach emisji w środowym paśmie o godz. 20.00 wyniosła 11 tys. osób. Przełożyło się to na 0,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Talk-show na antenie Tele 5 pokazywany jest od 27 października br.

Do tej pory największą widownię zgromadził drugi odcinek audycji, który pokazany został 5 listopada br. Zgromadził on 13,2 tys. osób. (0,08 proc. udziału).

Program notuje niższe wyniki od średnich dobowych udziałów Tele 5, które w okresie od 27 października do 12 listopada br. wyniosły 0,12 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/korwin-mikke-przenosi-blog-z-onetu-na-salon24-ocenzurowali-murzynka-bambo ##

Warto dodać, że w okresie nadawania programu najwięcej widzów na antenie Tele 5 zgromadził film „Bez litości” nadany 8 listopada o godz. 20.05. Obejrzało go średnio 79 tys. osób przy udziale 0,53 proc.„Bez pardonu” to nowy talk-show, którego gospodarzem jest Adrian Klarenbach, a stałym gościem - Janusz Korwin-Mikke. Rozmawiają oni z innymi zaproszonymi gośćmi. Każdy odcinek godzinnego programu podzielony jest na dwie lub trzy części, które poświęcone są różnym tematom - politycznym, społecznym czy kulturalnym (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej