"Bezpieczne drogi" w kampanii społecznej RSA i Link4

Firmy ubezpieczeniowe RSA i Link4 zaczynają kampanię społeczną "Bezpieczne drogi" mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach oraz edukację ich użytkowników.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Śmiertelne wypadki drogowe są główną przyczyną śmierci młodych ludzi - z danych wynika, że średnio co 25 sekund na drogach całego świata ginie jedna osoba. RSA, którego częścią jest Link4, zamierza do 2018 roku dotrzeć do miliona osób z praktycznymi radami, jak uniknąć potencjalnych niebezpieczeństw na drogach. Działania obejmują edukację kierowców oraz pasażerów. Firma chce także dostarczać technologię poprawiającą bezpieczeństwo.

- Także w Polsce angażujemy się w działania poprawiające bezpieczeństwo na drogach. Współpracujemy w tym zakresie z najnowocześniejszym ośrodkiem doskonalenia jazdy samochodem w Polsce, jakim jest Sobiesław Zasada Centrum w Bednarach pod Poznaniem. Nasi klienci mają tam okazję, by poprawiać technikę prowadzenia samochodu - opisuje Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu ubezpieczeń indywidualnych w Link4.

W Polsce start działań zaplanowano na początek przyszłego roku, obecnie trwa ustalanie zasięgu kampanii.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?