"Bezpieczne drogi" w kampanii społecznej RSA i Link4

Firmy ubezpieczeniowe RSA i Link4 zaczynają kampanię społeczną "Bezpieczne drogi" mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach oraz edukację ich użytkowników.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Śmiertelne wypadki drogowe są główną przyczyną śmierci młodych ludzi - z danych wynika, że średnio co 25 sekund na drogach całego świata ginie jedna osoba. RSA, którego częścią jest Link4, zamierza do 2018 roku dotrzeć do miliona osób z praktycznymi radami, jak uniknąć potencjalnych niebezpieczeństw na drogach. Działania obejmują edukację kierowców oraz pasażerów. Firma chce także dostarczać technologię poprawiającą bezpieczeństwo.

- Także w Polsce angażujemy się w działania poprawiające bezpieczeństwo na drogach. Współpracujemy w tym zakresie z najnowocześniejszym ośrodkiem doskonalenia jazdy samochodem w Polsce, jakim jest Sobiesław Zasada Centrum w Bednarach pod Poznaniem. Nasi klienci mają tam okazję, by poprawiać technikę prowadzenia samochodu - opisuje Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu ubezpieczeń indywidualnych w Link4.

W Polsce start działań zaplanowano na początek przyszłego roku, obecnie trwa ustalanie zasięgu kampanii.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska