Bezpieczniej z NIVEA i WOPR

Trwają przygotowania do czwartej edycji programu "Bezpieczne lato z NIVEA i WOPR"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W tym roku rozpocznie się on 15 czerwca i potrwa do 15 września. Obejmie swoim zasięgiem 179 wież ratowniczych i ponad 900 ratowników w 55 miejscowościach polskiego wybrzeża. Akcja ma na celu przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa na plażach strzeżonych przez ratowników WOPR oraz edukację plażowiczów w zakresie odpowiedniego zachowania się podczas kąpieli wodnych i słonecznych.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, ratownicy otrzymają wyposażenie w postaci parasoli, flag, krzeseł, parawanów, strojów ochronnych oraz sprzętu ratowniczego (bojki SP, kołowroty i pływające nosze ortopedyczne). W ramach programu odbędą się Mistrzostwa NIVEA Ratowników WOPR. To widowiskowe przedsięwzięcie jest znakomitym sprawdzianem kwalifikacji i sprawności fizycznej ratowników. Jego ukoronowaniem będą Europejskie Mistrzostwa Juniorów w Ratownictwie Wodnym NIVEA Cup 2004 w Sopocie.

W ramach programu "Bezpieczne lato z NIVEA i WOPR" zorganizowana zostanie także Letnia Szkoła NIVEA, w której ratownicy edukować będą najmłodszych plażowiczów w zakresie zasad bezpiecznego korzystania z kąpieli wodnych.

Już po raz trzeci organizatorem wykonawczym programu jest firma Sport Mega Marketing, specjalizująca się w event marketingu. Jest ona także organizatorem m.in. Beach Ball Tour - Mistrzostw Polski w Siatkówce Mężczyzn, Simplus Cup - Mistrzostw Polski w Siatkówce Plażowej Kobiet oraz Piłkarskiego Pucharu Dzieci DANONE. Działania public relations programu "Bezpieczne lato z NIVEA i WOPR" koordynować będzie Agnieszka Krzysztoń, wcześniej związana z agencją interaktywną Conecto, w której odpowiadała za PR agencji i sieci klubów internetowych e24 oraz copywriting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"