Paczki z Biedronki w Too Good To Go

Sieć Biedronka pilotażowo współpracuje z aplikacją do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pilotaż Too Good To Go obejmuje obecnie pięć Biedronek w Warszawie (sklepy przy ulicach Nocznickiego 29, Kopijników 6, Magicznej 22, Kochanowskiego 45/47, Korotyńskiego 23).

- Sieć Biedronka chętnie sprawdza nowe usprawnienia w sklepach. W kwestii [współpracy z Too Good To Go] jesteśmy aktualnie w fazie testowej. Dalsze decyzje podejmiemy po analizie wyników tego etapu - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Biedronki.

W cenie 11,99 zł klienci mogą kupić paczki-niespodzianki owocowo-warzywne lub z żywnością mix (mięso, ciasta, pieczywo, warzywa, owoce).  

Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-wakacje-wymiana-pracownikow ##

Too Good To Go uratował już milion posiłków

Aplikacja Too Good To Go zadebiutowała w Polsce w lipcu 2019 roku.  Została stworzona przez startup założony w 2015 roku w Danii przez Briana Christensena, Thomasa Bjorna Momsena, Stiana Olesena, Klausa Bagge Pedersena i Adama Sigbranda. Od 2017 roku Mette Lykke (współzałożycielka Endomondo) jest dyrektorem zarządzającym.

Dzięki aplikacji udało się zaoszczędzić w Polsce milion posiłków, które nie trafiły do kosza, ale do konsumentów. Too Good To Go jest  już obecna w 18 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Lublinie, Opolu, Toruniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Katowicach, Bielsku-Białej, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, Olsztynie, Elblągu i Poznaniu.

Z możliwości platformy korzystają partnerzy takich marek jak: Carrefour, Auchan, Starbucks, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, sieci hoteli Arche, Accor i Radisson Blu, znane i lubiane restauracje, cateringi dietetyczne, klubokawiarnie, małe kawiarenki, piekarnie czy osiedlowe warzywniaki jak "Zieleniak Wilanów", "Owoce i Warzywa" i "Krzesak".

Zasady działania Too Good To Go są podobne jak w przypadku innych aplikacji do zamawiania posiłków. Tutaj jednak klient kupuje "paczkę-niespodziankę" - czyli to, co danego dnia serwowały lokalne współpracujące z Too Good To Go, a nie zostanie już sprzedane. Takie posiłki można kupić w aplikacji za około 1/3 podstawowej ceny. Klienci mogą też skontaktować się z wybranym lokalem przed złożeniem zamówienia, jeśli chcą dostać dodatkowe informacje (np. o alergenach, opcjach bezmięsnych). Zamawiający po zatwierdzeniu zamówienia musi jednak sam je odebrać, tego samego lub kolejnego dnia (w zależności od lokalu).

Too Good To Go działa już w 15 krajach Europy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"