Bosch SensorSecure: Moc w parze z bezpieczeństwem (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure. Akcję przygotowały firmy Just i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa żelazek Bosch z systemem SensorSecure podkreśla, że są one wyposażone w czujnik dotyku, które grzeje tylko wtedy, gdy użytkownik trzyma urządzenie w ręku. W poszczególnych przekazach wykorzystywanych w akcji tę cechę ilustrują już hasła przewodnie: „Moc w parze z bezpieczeństwem” i „Teraz możesz zapomnieć…”.

Działania reklamowe obejmują telewizję (spoty od 5 listopada m.in. w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie i kanałach tematycznych), prasie (m.in. „Wprost”, „Polityka”, „Claudia”, „Olivia”, „Elle”, „InStyle”, „Uroda”, „Dobre Rady”, „Przyjaciółka”, „Party”, „Cztery Kąty”, „M jak mieszkanie”), internet (serwis zelazka-bosch.pl wsparty pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google, banerami na wybranych portalach oraz reklamami na Facebooku) oraz punkty sprzedaży (prezentery, nakładki na stopę, owijki). Adaptacją globalnej kreacji kampanii zajęła się agencja reklamowa Just, a za zakup telewizji odpowiada dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"