ROZWIŃ

BTL Point Group dla marki Camel

Agencja marketing services BTL Point Group przygotowała akcję promocyjną dla Sarantis Polska – tym razem dla marki kosmetyków do obuwia Camel

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Akcja rozpoczęła się 5 marca b.r. i trwać będzie dwa weekendy promocyjne.

Nietuzinkowy mechanizm akcji zakłada pojawienie się pucybutów w wybranych sklepach sieci Carrefour Pucybuci w specjalnych stoiskach promocyjnych rozlokowanych w pobliżu półek z produktami Camel będą czyścić obuwie klientów, prezentując jednocześnie kosmetyki do obuwia marki Camel.

Na potrzeby akcji wyprodukowano specjalne komplety mebli drewnianych, składające się z krzesła                   i podnóżka oraz eleganckie, tradycyjne stroje dla pucybutów.

Camel to marka wysokiej jakości produktów do pielęgnacji obuwia. W swoim asortymencie posiada pasty, kremy nabłyszczające, środki w sprayu oraz akcesoria do przechowywania i konserwacji obuwia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe nazwisko w Kanale Zero? To doświadczony dziennikarz

Nowe nazwisko w Kanale Zero? To doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: To nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: To nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?