Cadbury stworzyła równościową tabliczkę czekolady

Z okazji indyjskiego Dnia Niepodległości Cadbury przygotowała limitowaną edycję czekolad. Każda tabliczka ma cztery różne smaki - oddające różnorodność społeczeństwa w Indiach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cadbury stworzyła równościową tabliczkę czekolady

W Cadbury Unity Bar połączono cztery różne smaki czekolady - od gorzkiej, przez mieszaną, mleczną, aż po białą. Cztery odcienie słodkości symbolizują zróżnicowanie, a jednocześnie wspólnotę społeczeństwa w Indiach. Kraj ten 15 sierpnia obchodził święto niepodległości.

Fani chwalą pomysł Cadbury na Instagramie marki, sugerując, że wyjątkowa tabliczka powinna znaleźć się w stałej ofercie producenta.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   This Independence Day, let's celebrate a country that stands united in its diversity. Presenting the Cadbury Unity Bar, India's first chocolate with dark, blended, milk and white chocolate all under one wrap. #CadburyUnityBar #IndependenceDay Post udostępniony przez Cadbury Dairy Milk (@cadburydairymilkin) Sie 14, 2019 o 11:41 PDT

Dodatkowo, reklama czekolady pojawiła się w indyjskim „Economic Times”  w kilku wersjach językowych, w zależności od regionu Indii.

Akcję przygotowała agencja Ogilvy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję