Capgemini i Partner of Promotion dla Poczty Polskiej

Konsorcjum złożone ze specjalistów ds. komunikacji z Capgemini Polska i Partner of Promotion będzie pracować dla Poczty Polskiej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii oraz planu komunikacji dla nowej Strategii Rozwoju Poczty Polskiej na lata 2006-2009.

Przed Pocztą Polską czeka wdrożenie nowej strategii rozwoju rozłożono na kilka lat. Jej zakomunikowanie Poczta Polska powierzyła konsorcjum. Firma doradcza Capgemini razem z agencją PR Partner of Promotion będą odpowiedzialne za realizację planu komunikacji dotyczącego poszczególnych inicjatyw wynikających ze strategii.

– Poczta Polska to marka znana od blisko 450 lat. Stoją za nią tradycja oraz zaufanie klientów i partnerów firmy w całej Polsce. Najbliższe lata to dla Poczty Polskiej szczególny okres – zaplanowana strategia rozwoju na lata 2006-2009 będzie wymagała sprawnej komunikacji ze wszystkimi grupami otoczenia. Nasze zadanie to sprawić, by była ona jak najbardziej przejrzysta i efektywna – mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion. Współpraca z Pocztą Polską to szansa, by pokazać, że prawdziwy PR to również doradztwo strategiczne dla Klienta, umiejętność reagowania na zachodzące w organizacji zmiany i proponowanie optymalnych rozwiązań komunikacyjnych.

Ze strony Capgemini Polska współpracę konsorcjum z Pocztą Polską koordynuje Dariusz Zbytniewski, Dyrektor Konsultingu Strategicznego.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję