Captain Morgan wprowadza grę online z raperem B.R.O.

Marka alkoholi Captain Morgan (Diageo) ruszyła z nowym projektem - to gra Escape Room, która przenosi gracza w realia domówek sprzed 30 lat i stawia przed nim zadania. W rozwiązywaniu zagadek pomaga ambasador marki, raper i producent muzyczny B.R.O. – autor hitu ostatniego lata „Jeszcze będzie pięknie”, będącego jednocześnie soundtrackiem w grze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Captain Morgan wprowadza grę online z raperem B.R.O.

Marka Captain Morgan przygotowała grę online dostępną po zeskanowaniu unikatowego kodu, znajdującego się na zawieszkach promocyjnych butelek. Inspiracją do formuły gry stała się popularna rozrywka w formie escape roomu, czyli rozwiązywania tematycznych zagadek w ograniczonym czasie w celu wyjścia z zamkniętego pomieszczenia.Użytkownik rozpoczyna grę od obecności na festiwalu muzycznym w 2030 roku. Podczas wydarzenia pojawiają się kłopoty, które gracz musi rozwiązać na czas. Aby to zrobić zostaje przeniesiony na domówkę z lat 90. W otoczeniu boomboxów, boazerii oraz innych gości ubranych zgodnie z ówczesną modą, musi wykonać różne zadania z pomocą ambasadora marki. Dopiero wtedy będzie mógł znaleźć drogę powrotną na festiwal i go uratować.

Raper B.R.O. i Captain Morgan

Polskim Ambasadorem kampanii Escape Room został raper oraz producent muzyczny – B.R.O. Muzyk został jednym z bohaterów gry, który towarzyszy użytkownikowi w rozwiązywaniu festiwalowej zagadki i pomaga w uratowaniu imprezy. Soundtrackiem do gry jest najnowszy hit Artysty – „Jeszcze będzie pięknie”, który stał się wakacyjnym przebojem regularnie granym w największych polskich radiostacjach.

Komunikacja w kanałach online oraz offline (w sklepach oraz lokalach gastronomicznych) ruszyła w październiku.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo